FAQ
Hoe huren bij loqa?
Om misverstanden te vermijden vragen wij uw bestelling online te plaatsen of een email te sturen naar info@loqa.be. U kan ook bij ons terecht tijdens onze openingsuren of op afspraak om uw bestelling te plaatsen.
Indien u op zoek bent naar ballondecoratie komt u best eens langs zodoende wij deze uitgebreid met u kunnen bespreken en u alle diverse mogelijkheden kunnen voorleggen.
Wat zijn de openingsuren van LOQA?
Onze openingsuren kunt u bekijken op de contactpagina.
Ik vind een artikel niet terug op de website van LOQA. Kan LOQA dit dan niet leveren?
Aarzel niet om ons te contacteren, wij doen onze uiterste best u van dienst te zijn in wat u zoekt.
Kan ik telefonisch bestellen?
Om misverstanden te vermijden vragen wij uw bestelling online te plaatsen (2% korting) of via mail. U kan ook langskomen tijdens onze openingsuren of op afspraak om uw bestelling te plaatsen.
Kan ballondecoratie online besteld worden?
Indien u op zoek bent naar ballondecoratie mag u gerust eens langskomen of ons contacteren via mail. Zodoende wij de ballondecoratie uitgebreid met u kunnen bespreken en u alle verschillende mogelijkheden kunnen voorleggen.
Wat zijn de betalingsmogelijkheden?
Het gevraagde voorschot dient tegen de gevraagde datum betaald te zijn via overschrijving.
U mag het resterende bedrag een aantal dagen voordien overschrijven op onze rekening. Het bedrag dient wel voor de dag van afhaling voldaan te zijn.
Afhaling: cash, bancontact of overschrijving
Levering: cash of overschrijving
Wanneer zal mijn bestelling geleverd/opgehaald worden?
Een week voor de leveringsdatum zal u door ons gecontacteerd worden om een tijdstip af te spreken.
Wat gebeurt er als de materialen beschadigd zijn of ontbreken?
Bij terugkomst van alle artikelen in ons magazijn worden ze gecontroleerd op aantal en beschadigingen. Tekorten mogen nog binnen de 3 dagen teruggebracht worden. Voor alle tekorten of beschadigingen zal een schadevergoeding worden aangerekend.
Moet het linnen gewassen worden?
De schoonmaakkosten zitten in de prijs inbegrepen. Het vochtig linnen mag niet in een gesloten zak bewaard worden. Schade als gevolg hiervan zal aangerekend worden.
Moet de tafeldekking zoals linnen, borden,... gewassen teruggebracht worden?
Nee, u hoeft zich daar niets van aan te trekken. Wij doen dit voor u.